W dniach 24 do 28 września 2014 r. Słupski Oddział SEP zorganizował dla członków Stowarzyszenia wycieczkę objazdową Kazimierz Dolny – Lwów – Sandomierz. Głównym celem wyjazdu było zwiedzenie Politechniki Lwowskiej, odwiedzenie cmentarza Łyczakowskiego, gdzie pochowany jest nestor elektryki polskiej profesor Roman Dzieślewski oraz cmentarza Orląt Lwowskich. Po przyjeździe do Lwowa i dotarciu do Politechniki Lwowskiej spotkaliśmy się z profesorem Petro Stachiwem, kierownikiem Katedry Elektrotechniki, który oprowadził naszą grupę po gmachu Politechniki. Obejrzeliśmy galerię portretów wszystkich rektorów, zwiedziliśmy muzeum Politechniki, jak również przepiękną aulę, zapoznając się z jej historią opowiedzianą przez pracownicę rektoratu. Profesor Petro Stachiw zaprosił nas do swojego gabinetu, w którym pracował profesor Stanisław Fryze, współtwórca podstaw elektrotechniki teoretycznej. Na honorowym miejscu w gabinecie zajmowanym przez naszego gospodarza oglądaliśmy biurko, przy którym profesor Stanisław Fryze pracował.

Następnym niezwykle ważnym punktem programu wyjazdu było odwiedzenie Cmentarza Łyczakowskiego, gdzie wśród wielu znanych osób pochowany jest profesor Roman Dzieślewski, rektor i wieloletni kierownik Katedry Elektrotechniki Ogólnej Politechniki Lwowskiej. Zatrzymując się dłużej przy odnowionym staraniem członków Stowarzyszenia Elektryków Polskich grobowcu prof. Romana Dzieślewskiego złożyliśmy wiązankę kwiatów. Kwiaty zostały również złożone na Cmentarzu Orląt Lwowskich. Kolejny dzień pobytu we Lwowie wykorzystaliśmy na zwiedzanie zabytków tego pięknego miasta, mającego jeszcze teraz wiele elementów polskości. Byliśmy na wieży ratusza miejskiego, zauroczyły nas przepiękne wnętrza Opery Lwowskiej, podziwialiśmy architekturę pałaców i kamienic starego miasta oraz poznaliśmy historię kościołów różnych wyznań. Niestety czas pobytu w tym pięknym mieście dobiegał końca i trzeba było wracać do Polski. Przed przekroczeniem granicy pomiędzy Ukrainą a Polską odwiedziliśmy miejscowość Żółkwię, gdzie obejrzeliśmy pałac Stanisława Żółkiewskiego